درخت خشک

واژه
ادبیات.شعر.مطالب گوناگون.سرگرمی.شعرهای فرزانه طاهری.مطالب دینی.مطالب علمی.دانلود کتاب.دانلودشعر.
نويسندگان
جدیدترین مطالب

چون زلف تو ام جانا در عین پریشانی
چون باد سحرگاهم در بی سر و سامانی
 من خاکم و من گردم من اشکم و من دردم
تو مهری و تو نوری تو عشقی و تو جانی
خواهم که ترا در بر بنشانم و بنشینم
تا آتش جانم را بنشینی و بنشانی
ای شاهد افلاکی در مستی و در پاکی
من چشم ترا مانم تو اشک مرا مانی
در سینه سوزانم مستوری و مهجوری
در دیده بیدارم پیدایی و پنهانی
من زمزمه عودم تو زمزمه پردازی
من سلسله موجم تو سلسله جنبانی
از آتش سودایت دارم من و دارد دل
داغي که نمی بینی دردی که نمی دانی
دل با من و جان بی تو نسپاری و بسپارم
کام از تو و تاب از من نستانم و بستانی
ای چشم رهی سویت کو چشم رهی جویت ؟
روی از من سر گردان شاید که نگردانی

 

رهی معیری

 

مطمئن باش برو
ضربه ات کاری بود
دل من سخت شکست
و چه زشت به من و سادگی ام خندیدی
به من و عشقی پاک که پر از یاد تو بود
وبه یک قلب يتيم که خیالم می گفت تا ابد مال تو بود
تو برو
برو تا راحت تر تکه های دل خود را
آرام سر هم بند زنم ... 

 

دارد باران می بارد
و داغ تنهایی ام
تازه می شود!
نگو که نمی آیی
نگو مرا همسفر دشت آسمان نیستی
از ابتدای خلقت
سخن از تنها سفر کردن نبود
قول داده ای
باز گردی
از همان دم رفتنت
تمام لحظه های بی قرار را
بغض کرده ام
و هر ثانیه که می گذرد
روزها به اندازه هزار سال
از هم فاصله می گیرند

 

 

 

 

 

 

عزیزم یادت هست اولین بار که دیدمت

ما سر کوچه ی تردید به هم پیوستیم

رفته رفته گل بارور وا شد

افق روشن هم فکریمان پیدا شد

از فشار تب تاریکی شب دور شدیم

یک دل و جور شدیم

لحظه های منو تو در طپش خاطره ها می گذرد

گفته هامان همه پر رنگ و جلاست

روزمان شیرین است

ابر امید به دشت دل ما بارش گرممحبت دارد

نم نمک می بارد

سبدی از گل بابونه و حرف و احساس

روی میز دل ما جا دارد

ما به هم نزدیکیم

اگر چه از هم دوریم

دست تقدیر چنین می خواهد

آسمان پر ابر است

چا ره اش با صبر است.

 

 

 

 

روز تنهایی من... 

روز نیلوفری یاد تو بود 

یاد لبخند نگاهت ... 

یاد رویایی آغوش تو بود 

روز تنهایی من... 

چهره سرد زمین یخ زده بود 

گره مردمك چشم تو باز 

به نگاه شب تنهاییمان زل زده بود 

روز تنهایی وغم.! 

قدر دلتنگی من... 

آســـمان پــیدا بود 

..... 

... 

آخرین قطره اشكت ... 

روی بیراهه ی ذهنم لغزید 

یـــــــــاد بــــــاد.... 

یاد خاكستری بغض قدیمی 

كه در آغوش نگاه تو شكست 

یادی از رنگ فراق 

رنگی از...داد ســــكـوت!!! 

..... 

... 

اشك من جاری شد... 

جای تو خالی بود 

جـــــــــای تـــــــــو ... 

عكس تو درطاقچه ی كوچك قلبم خندید 

شعر دلتنگی من سخت گریست 

..... 

... 

روز تنهایی من... 

بـــی تـــــــــــــو گذشت... 

بــــی تـــــــــو نوشت... 

بــــی تو شكست...
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 

 

دوباره دلم برایت تنگ شده است ، دوباره دلم هوای تو را کرده است.

دلم میخواهد همیشه در کنارم باشی و من نیز برایت از عشق بگویم.

بگویم که خیلی برایم عزیزی ، برایم بهترینی.

دلم تنگ است و تو نیستی ، باید با این دلتنگی بسازم و بسوزم.

دلم تنگ است برای راه رفتن در کنارت ، دست گذاشتن در دستانت ، نگاه به آن چشمهای زیبایت.

فاصله بین من و تو غوغا می کند و این قلب را دلتنگتر می کند.

کاش در کنارم بودی ، خیلی دلم گرفته است.

وقتی دلم تنگ می شود در گوشه ای مینشینم و به یاد آن لحظه که در کنارمی اشک میریزم.

کاش همیشه در کنارم بودی و حتی یک لحظه نیز از من دور نمیشدی.

این دل بدجور بهانه تو را میگیرد ، نمی دانم چگونه با این دل بهانه گیرم بسازم

 

 

 

 


مـیـدونـــــــی بــن بســت زنــدگــی کــجــاسـت؟

جـــــایــــــی کــــه

نــه حـــق خـواســتـن داری

نـه تــوانــــایــــــی  فــــرامــوش کـــــــردن

 

 

هر شب به قصه دل من گوش میکنی


فردا مرا جو قصه فراموش میکنی


ای ماهی طلایی مرداب خون من


خوش باد مستیت که مرا نوش میکنی

 

 

تو هم شده ای انقلاب زندگی من ،
حالا هر چیز در زندگی ام تاریخ دار شده …
قبل از تو … بعد از تو …

 

خواستن همیشه توانستن نیست …


گاهی فقط داغ بزرگیست که تا ابد در سینه ات می ماند …

 

گاهــــــے دلم برای خودم تنگ میشود

گاهــــــے دلم برای باورهاے گذشته ام تنگ میشود

گاهــــــے دلم برای پاکیهاے کودکانه ے قلبم میگیرد

گاهــــــے دلم از رهگذرانے که در این مسیـر بے انتها آمدند و رفتند ، خسته میشود

گاهــــــے دلم از راهزنانے که ناغافل دلم را میشکنند میگیرد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گاهــــــے آرزو میکنم اے کاش

دلــــــی نبود تا تنگ شود

تا خسته شود

تا بشکند

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ

دلتنگ شدی به دیدن من بیا کمی غصه هست باهم میخوریم... من تورابه میهمانی شعرم دعوت خواهم کرد شعرهایی که درلحظه های تنهایی سرودم باشدوقتی آنهارامیخوانی مراهم بیادبیاوری...
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 260
بازدید ماه : 253
بازدید کل : 29756
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1

كد تغيير شكل موس

اسلایدر سه بعدی